2009年7月28日

小動物的大空間 2009年7月28日

2009年7月28日
今次傷後復出當然少不了拍攝了, 
早晨的小鳥正忙於覓食, 草中有小虫和草花, 
我影到三種小鳥, 因為不感走近, 
部細機長距有限, 影得不大清晰, 都沒問題, 
我只是留個紀念, 曾到此一遊, 
能分分鍾會再沒機會, 人生好難話得定嘅!
小鳥除了怕老鷹外, 幾乎什麼也不怕, 樂在其中.
草叢中滿是露水, 小鳥食完一輪後, 變咗隻濕水雀仔.
看牠多神氣啊! 這些算是小鳥, 得手掌那麼大.
這好像是烏鴉, 但體型又好細小, 會是bb烏鴉都唔定啊!
來到中段的哥爾夫球場旁, 就發見這隻松鼠了.
牠左顧右盼的上上下下, 不知想怎樣似的.
終於下來了, 我便發出吱吱的聲音來
引牠的注意.果然企定定.
還拾起一塊樹葉, 兩手拎著, 樣子好可愛啊!
還轉身向我的聲音走前來.
上幾幅我把鏡頭伸過鐵網影的, 牠突然走近, 
為了怕嚇跑牠, 我倒後幾步坐在地上, 不
動聲色的把這可愛樣拍了下來, 牠隨手拾到一個硬殼果,
 還眼定定望著我; 好像是說: 『你影完好走啦! 
唔好阻住我開飯呀』
這裡的松鼠體型真喺成隻貓仔咁大o架! 手指又粗, 
看牠坐著不動的可愛樣, 真喺好似毛公仔呢! 
我咁大個都喺第一次影到! 好開心啊!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言