2009年2月17日

亞B飯局@鱆紅有約.

2009年2月17日
終於如願可以盡情的吃一頓鱆紅魚, 昨日在下午
三點多電話響起, 原來魚王ben又捉到了鱆紅, 
他說過在我離港前一定有得俾的我嘗到新鮮鱆紅的, 
果然來料, 立即應約; 雖然唔喺好大條, 
共四條未到四十斤, 每條八至九斤都差唔多喇!
這是真正的極品鱆紅.
當晚好大場面有39人, 有教友、同學、
blog友在互不認識的情況下, 沒有拍下團體照, 
又因冇人order 去影呢!? 小女子怎可暄賓奪主呀! 
所以團體相欠俸.
八點半開餐, 先來餐前小吃, 我沒有興趣
吃油炸的軟穀蟹、雞中翼, 吃了一片蜜汁牛柳, ...
重有日式餃子、串燒雙軟骨、照燒牛仔骨及大蝦天婦羅. 
我食了一隻餃子、一粒軟骨和兩片天婦羅蕃薯...
主角就出場了. 好緊張呢?!
慢慢地上了十二船碟的鱆紅魚生, 即捕即戒的鱆紅魚,
 真喺新鮮到飛起, 平時去日本料理吃到...
任你話有幾新鮮都是急凍了三四天的貨; 
今次又唔同喇! 其色通透, 滑不留口, 
不同部位有不同甜味, 這也是我第一次的初體驗.
魚身反光還見到彩色, 我吃了十二片好滿足了, 
如果真的要盡情吃, 半條船啦! 咁就真喺飽喇!
我們還討論食邊塊最甜美, 當然是魚中心帶紅肉部份啦! 
最後是石頭海鮮焗飯、冰鎮魚皮、
魚骨上湯加多個拉麵或烏冬.
一頓障紅魚宴就在歡笑聲結束了. 
我可能會有食多一次的機會o架

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言