2009年1月15日

有機美食嘉年華. 完結篇

2009年1月15日
這篇是有機美食喜年華的尾聲了, 想不到五大篇還是有些未齊全的感覺, 
都是小事來的, 因為場內主題是有機食品產物呀! 
但重有慈善義賣、食檔、教育出版社、環保產品等等...如果要影齊
是沒太可能的, 我時間是很有限的呢!
離開有機蔬菜區, 走到最前的花花區去, 一樣最多都是蘭花最多, 
平時也影了不少, 今次有影也不會再放上的了, 看得多會悶嘅!!!
薰衣草, 第一次近距離接觸, 好美呀!
白茶花, 是公園的主角來的, 一定不會放過.
荷包花20元一盆, 好低呀!
麒麟花(Bojer spurge)
燈籠花跟我家的品種一樣, 好有親切感.
法國香水花, 沒有機會聞一吓! 不知是不是真的有香水味呢???
鑽石玫瑰十零元有交易喇!
蝴蝶蘭100元起, 要看品種來定價?!
朱砂根, 連山上的野花也成了盆栽.
豬籠草, 在這攤檔怎樣影也不理想, 後來經高人指點才可完成, 感恩!
紅菜頭也可用來做盆栽, 好有腦噃!
有機番茄樣子就是這樣; 媽媽常說: 醜陋的果菜最好吃, 原來是真的.
二十元有交易的香草科區.
又來到園藝區; 看到這兩盆五代同堂, 又插得幾別緻噃!
羅漢松, 有些細小的價錢也便宜, 108有交易呀!
蘆薈有藥用價值, 又可以吃, 是潤膚妙品.
小盆擺設也有很多選擇.
仙人掌也長得非常強壯啊! 都喺幾十元可以出售.
這是一些教育機構的遊戲攤位. 第一日當然冇咁熱鬧喇!
還有公益慈善的攤位; 這檔是手織麻布, 有真人在做編織示.
織出來的布做成的手袋和銀包, 十元起有售, 收入作為公益用途.
熟食檔是香港特色一裡面有營養餐盒, 魚蛋和出名小食出售. 
唔知點解呢? 救傷站設在飲食區旁, 唔通怕有人爭位起爭執???
要離開總有點不捨, 回頭再拍一張.
最後的收穫, 小妹妹一歲不足, 我要她笑給我影靚靚, 
她真的很合作. 將來長大後, 一定是個大美人.
出到外面被列入禁區, 交通警在把守著, 突然發覺六尺多高又英俊的他, 
唔影對自己唔住呀! 我常說香港的交通警全世界最靚仔, 
比起美國果d肥嘢! 壓扁電單車啦! 都喺香港d正呀! 
你哋睇吓啦? 條腰高過鐵欄0架!
好了今回真正清楚交代完畢了, 謝謝收看!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言