2008年12月18日

千葉園的蝴蝶蘭

2008-12-18 16:27
來到千葉園的另一邊, 全是蝴蝶蘭,
一眼看過去都好像一色一樣, 有大近視的我,
一定要行近睇真些, 啊! 原來朵朵都不一樣,
於是便展開射殺行動, 朵朵都好靚, 回家揀相時...
便是我最掙扎的時刻~~~點先可以全部供諸同好呢?
看蘭的時候絕不可以草率, 要細看,
才知她的分別處在那裡;
忽然在我身後有人說: 有乜好看呀! 朵朵都喺咁樣子!!!
我聽後有少少火了; 回話高了半個key,
亞姑你再低頭看清楚啦! 行行花都唔一樣o架!
你老花就要載上眼鏡睇啦!
唔喺你一世都唔知佢哋的分別在那裡呀!
跟住亞姑回應: 喺! 喺! 喺! 載上眼鏡後又再補一句,
喺噃! 真喺朵朵都有d唔同噃?! 我真喺啋佢都有氣,
立即彈開再去影過.
我留意到花芯、紋路、瓣邊和顏色都不一樣, 

深淺同一款顏色也有之分.


看來蘭花的DNA都幾複雜o架!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言