2008年12月27日

粉嶺花鳥虫魚展

 2008年12月27日
粉嶺的花鳥虫魚展會由24-29/12舉行, 
第一天康體署的同學話要去捧場, 於是一行十多人
準時一點到達會場, 去到後當然又見到d老人團
填滿了整個場館, 我在珍貴的展品面前舉步為艱.
魚也是我的最愛, 今日見多都是相當珍貴的品種.



各位睇吓喇! d蝦仔用放大鏡至睇得真, 
標價成萬元一隻, 嚇死我了.

這隻有顏色好睇d啦! 真喺珍品呀!

以下的爬虫類, 我想影都影唔到, 
又唔可以用閃燈, 牠是例外的, 
是國內商人放在棚外做生招牌, 
好多人用手摸牠的背; 我只喊了一聲縮手
就拍到了牠, d遊客都好聽話.

以下的是在帳篷內拍的, 不可打燈人又多, 
求其伸部機入去就影喇!

這兩隻龜都好珍貴的, 生得好薄的, 
我沒法子看到名牌, 太多人喇!

青蛙也有好幾種. 好大隻的有成斤重o架!


這就是最巨型牛蛙了. 

椰子蟹

蠍子有一大箱, 只影一隻就夠了, 好核突.

這也是很珍貴的豹紋蜥蝪.

巨型黑蜘蛛, 是無毒的, 冇咁驚.

有十多年沒有見的老友『龍虱』, 
香港因空氣污染牠們已極少到訪了.

第一天開幕, 全場只得一隻葵花仔, 
好寂寞呀!

假的外面就有兩隻, 激氣!!!

沒有留言:

張貼留言

謝謝留言