2008年9月30日

狄士尼樂園免費遊記

2008-9-22拍攝
嗱! 冇耐性就唔好睇喇! 要碌好耐o架! 手軟都唔好鬧我呀! 
我都整o左好耐o架! 就喺要一氣呵成咁...同你一齊去玩囉!
這個月凡是年票會員都可以免費帶一位朋友去玩, 我就是其中之一, 
就是免費我至去咋! 如果要錢就唔好意思了!
我由天光玩到天黑, 重要被勸離開o忝! 又喺掛住影相囉. 
總之玩到冇蝕本就是了.全球只有香港至有的專鐵.

把手和窗口都是有形有款的.

車箱外望, 剛好停在廣告牌前, 妙呀!

車站的設計頗有美國特色.

渡假區正牌樓.

在入場前的大形噴水池.

進入大街開始參觀所有特買店. 開始掃貨.

全部都是我的老友記.



看看史狄仔會吹泡泡的, 好得意呀!


米奇糖

超級大型扭扭蛋機, 好勁o架!

餅店內有不同的選擇

跟著剛好巡行開始, 人太多只影了一部份.



















最後由米奇和城堡壓軸便完了.

跟著通過城堡便開始向樂園進發.

先進這裡坐小船, 看小小世界show.

太空山今日停止冇得玩.

反斗玩具的主角.

Stitch的show Box

小飛象機動遊戲.

花園做型.


3D 舞台劇院.

幻燈打在牆上, 閃出不同的樂器.

看完3D 又跑過另一邊看獅子王的歌舞劇.







女高音開始唱著The Lion King's Story.

跟著又跑去冒險激流玩.

河邊不時有猛獸出現, 因為時間開始暗, 只拍了一張.

真喺現到日落喇! 今晚提早一小時放煙花, 又趕住去錄影喇!

夜間的小小世界.

米奇的夢幻曲.

開始放煙花了, 只影了一張, 其他都在錄影.

晚間的城堡別有特色.

這裡面掛滿了燈籠好美, 但不夠時間去看裡面是什麼?

米奇的專區. 晚上特別好看.

大街的盡頭, 應該是辨事處.



最後...發現了三部百年古懂相機. 正呀!





真的要離開了,  晚上噴泉的燈光會隨著音樂變色.

遊人散得很快, 我真的是最後的幾個, 由工作人員送到大閘前.

出入口真的是空無一人.

因為今晚提早一小時關門, 所以未到九點車站人已盡散.

真的要拜拜囉!

完了.


沒有留言:

張貼留言

謝謝留言